LILLIS

Alla inlägg under september 2009

Av Gustavsson - 30 september 2009 23:19

Hej

Varit uppe sen kl 0400 för en av mina grabbar har åkt till Polen för att besöka ett koncentrationsläger. Resan är genom skolan, han går i nian. Man får tycka vad man vill men jag undrar vad dom får ut av att åka dit. Man får ALDRIG glömma bort vad som hände i dom där lägren, men att besöka dom tycker jag inte är nödvändigt. Nog talat om det för nu vet ni vad jag tycker. Det börjar bli lite grus i ögonen, så det är väl bäst att krypa i säng. Det är ju en dag i morgon också.

Godnatt


Lillis 

Av Gustavsson - 29 september 2009 19:47

Hej

Vilket underbart höstväder det har varit idag. Jag tog kameran och gick för att fånga lite färggranna löv på bild. Det finns mycket fina motiv nu på höstkanten, bara man ser dom. Mitt fotointresse är ganska nytt, men nu känns det som jag har "växt ur" den kameran jag har nu. Det ska nog handlas en systemkamera.Man saknar objektiv ibland. Det känns att man fyller på sin energi när man kommer ut i skogen. Allt går mycket lättare om man kommer ut en liten stund varje dag. Därför tycker jag att fotografering är ett fantastiskt intresse.  Mitt stora problem just nu är att jag inte vet vilken kamera jag ska köpa, men det löser sig med tiden. Nä nu börjar snart fotbollen och det måste man bara se.

Sköt om er.


Lillis




Av Gustavsson - 28 september 2009 20:22

Okej, nu ska jag göra nåt jag aldrig har gjort förrut. Jag ska blogga. Spännande tycker jag eftersom jag gillar att prova nya saker. Vet inte riktigt vad man ska skriva om, men det kan nog inte bli fel. Jag går en kurs i mediumskap och personlig utveckling, mycket spännande och lärorikt. Kontakt med andevärlden tycker jag är häftigt. En del tycker det är trams, och det är väl tur att inte alla tycker likadant. Jag tror världen skulle se annorlunda ut om vi stannade upp och lyssnade på alla budskap vi får istället för att bara "rusa" på i livet. Nu låter det kanske som om jag är perfekt, men så är ju givetvis inte fallet. Bara för att man har ett sätt så som man vill leva är det inte säkert att det alltid fungerar så, tyvärr. Ni kanske uppfattar mig som en lite flummig person, bra för det är jag. Det blir nog en del flum här, men följ gärna med för det är en skön värld. Jag kommer även att skriva om "vanliga" saker som fotboll, fotografering, mat mm. Nä nu får det räcka för denna gången. Lev livet gott.


Lillis

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<<
September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards