LILLIS

Alla inlägg under maj 2010

Av Gustavsson - 12 maj 2010 20:53

Idag är det premiär för Madeshowen. En av mina söner (Emil) är med och jag tycker det är jätteroligt. Vi kunde tyvärr inte gå på premiären men vi ska se den senare. Frågan är vilken som är mest nervös, han eller jag. Han har alltid varit en liten teaterapa så han kanske börja vänja sig, vad vet jag. Jag är i alla fall jätte imponerad för jag skulle inte våga vara med.

Nu närmar det sig långhelg och det ske bli skönt. Få se vad det blir av, lite beror på vädret.


Av Gustavsson - 1 maj 2010 20:14

Då har vi gått in i en ny månad. Igår var det ju valborg och vi var hemma med lite folk på besök, trevligt. Trots det opålitliga vädret blev det grillat. Uppehåll under hela grillningen gjorde att vi kunde stå ute och njuta av varsin öl medan kyckling och lax blev färdiggrillade. Lite för kallt för att sitta ute och äta, men det smakade alldeles utsökt ändå.

Idag har det varit en dag av total avslappning. Vad det är skönt att bara göra ingenting. Min kära hustru är på kalas ikväll hos en väninna. 


Lillis

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards