LILLIS

Alla inlägg under januari 2011

Av Gustavsson - 18 januari 2011 21:51

Vår. Ni vet den tid då allt börjar att leva igen, även jag. Det gröna gräset kommer fram under det eviga snötäcket och dom första små snödropparna tittar fram. Visst låter det väl härligt. När jag tittar ut inser jag att det är ganska långt dit, tyvärr. Men den som längtar efter nåt härligt väntar alltid för länge.

På nåt vis känns det som om man går i nån slags dvala under den här årstiden. Okej det är väl bara att erkänna, jag är inte någon vintermänniska. Det blir nog ett boende på varmare breddgrader under denna årstid. Planerna finns i alla fall. Men just nu läntar jag bara till vår och sommar.


Lillis

Av Gustavsson - 4 januari 2011 22:45

Okej då har vi ett nytt år. Undrar hur många löften som kommer att brytas i år? För mig är det noll, för jag har nämligen slutat att ge nyårslöfte. Jag tror att det måste kännas rätt att göra nån förändring, inte bara för att det är ett nytt år.

Börja träna är ju ett bra exempel. Det skulle väl inte behöva ett nytt år för att inse att det är bra med motion. Men det är klart att all den goda maten och drickat över jul och nyår gör nog att många får lite dåligt samvete. Eftersom jag väljer att leva glad och positiv så kommer mitt år att bli så. Focusera på det ni vill ha/bli och må bra så får ni det. Livet fungerar så, bra va?! Tänk skit, få skit.

Tänk glada tankar, få glädje.


Lillis

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards