LILLIS

Direktlänk till inlägg 1 december 2010

Bröllopsdag

Av Gustavsson - 1 december 2010 08:05

Tänk vad tiden går. Idag har jag och min kära hustru varit gifta i 20 år. I dessa tider när folk skiljer sig innan dom knappt hinner gifta sig så är det halvunikt. Man ska givetvis inte bo ihop med nån man varken älskar eller ha nåt gemensamt med, men man kan ju inte skiljas varje gång man inte tycker lika. Ni kanske undrar vad vi ska göra på vår bröllopsdag? Jo det ska jag berätta. Min fru åkte på utbildning på sitt jobb nu på morgonen och kommer hem 16.00 Jag jobbar eftermiddag och åker 14.30 och slutar 23.00, så har vi riktig tur ser vi inte varandra alls på hela dagen. Låter kul eller hur?

Vi ska ligga på hotell till helgen, så vi ska fira då. Ser jag verkligen fram emot, alltid lika härligt att inte behöva bry sig om någonting.

Lev gott vänner!


Lillis


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gustavsson - 18 januari 2011 21:51

Vår. Ni vet den tid då allt börjar att leva igen, även jag. Det gröna gräset kommer fram under det eviga snötäcket och dom första små snödropparna tittar fram. Visst låter det väl härligt. När jag tittar ut inser jag att det är ganska långt dit, tyvä...

Av Gustavsson - 4 januari 2011 22:45

Okej då har vi ett nytt år. Undrar hur många löften som kommer att brytas i år? För mig är det noll, för jag har nämligen slutat att ge nyårslöfte. Jag tror att det måste kännas rätt att göra nån förändring, inte bara för att det är ett nytt år. Bö...

Av Gustavsson - 29 december 2010 18:34

Nu är julhelgen över för denna gång. Vi har även hunnit med ett 16 års kalas också. Idag har det verkligen varit en mellandag. Familjen har varit på bio, nån Harry Potter film. Då passade jag på att ta en sväng till min mor och far för att hälsa på. ...

Av Gustavsson - 26 december 2010 14:50

Nu är glada julen slut slut slut........ Nja det är väl inte riktigt hela sanningen men snart så. Precis som alla andra jular har vi haft det kanonbra med släkt och vänner, god mat och väldigt god dricka. Vi hade lite problem att få plats med dom bil...

Av Gustavsson - 19 december 2010 13:19

Vädret, detta eviga samtalsämne. Och det är inte så lustigt för det spelar ingen roll vad du ska göra utomhus så är du ju på ett eller annat sätt beroende av vädret. Men att prata och beklaga sig hur dåligt vädret är finns ju knappast någon mening me...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards